Нова трилогия на радостта от Джорджо Армани: вода, въздух, слънце

Към силата на природата, с която е пропит ароматът ACQUA di Gioia, сега се прибавя щастието, което носи слънцето – SUN di Gioia и вълнуващата енергия на въдуха – AIR di Gioia, а лицето на рекламната кампанията е естествено красивата Барбара Палвин, снимана сред девствена природа... Всичко започна от първоначалния аромат ACQUA di Gioia. Към оригиналния парфюм сега са добавени две нови емоции – два нови мига на вдъхновено от природата щастие. AIR di Gioia и SUN di Gioia. 

Двете стихии на въздуха и слънцето обединяват сили с водата.

Ароматната трилогия на радостта е вдъхновена изцяло от природата, от нейната сила и красота и изобщо не е изненада, че за лице на кампанията е избрана прекрасната синеока манекенка Барбара Палвин.

Рекламният екип беше избрал за снимачна площадка слънчевия и ветровит морски бряг, а Барбара се наслаждаваше на снимките и ето какво сподели с нас:

„Ние тук не снимаме просто реклама на парфюм, снимаме реклама за Acqua di Gioia! Лично за мен това е много важно, тъй като животът ми наистина е изпълнен с радост. Снимахме сред природата и всичко беше изключително интимно... Вода, слънце, вятър, пясък... Мисля, че създадохме нещо наистина специално. Елегантно, изключително, вълшебно. Обичам Джорджо Армани, защото жената, която той вижда, винаги излъчва елегантност и сила." 

А вие вижте дали Барбара има право:

За този външен вид препоръчваме

  • Giorgio Armani ACQUA di GIOIA

  • Giorgio Armani AIR di Gioia

  • Giorgio Armani SUN di Gioia

Свързани теми: парфюм , тоалетна вода , тенденция

0/5
Samo ulogovani korisnici mogu da ocenjuju

Коментари ( 0 )

Регистрирайте се, за да оставите коментар

Регистрирайте се

Регистрирайте се / Влезте

Makeup recommend

Само за смели момичета

Тъмни червила за всеки повод...