Новата кралица Кардашиян

Как грозното пате на арменския клан се превърна в най-обожаваната и най-мразената красавица в света?

 

Или ги мразиш, или ги обичаш, просто няма средно положение, що се отнася до първото семейство на Америка. Така кланът Кардашиян беше наречен от местното издание на Cosmopolitan, което избра дивите за своя юбилейна корица. На голямото парти на изданието всички сестри се бяха сбрали на червения килим пред фотографи- те, крещящи техните имена в опит да привлекат погледите им. Ким, Клои, Кортни и Крис (Кендал отсъстваше заради работен ан- гажимент) – всички облечени в черни тоалети. Изключение направи най-малката – Кайли, която се появи в кремава рокля и спечели внима- нието изцяло върху себе си. Сякаш това е скритият талант на 18-го- дишната реалити звезда, която толкова бързо набра популярност, че сме склонни да кажем, че вече измести кралицата от трона й. Да, говорим за Ким. Грозното пате на арменския клан, както често беше наричана малката Кайли, докато растеше пред очите на всички, днес е перфектният лебед. „Свикнала съм постоянно да има камери около мен. Това е животът ми. Не мога да си го представя по друг начин. Бях малко момиче пред камерите, пред тях минаха и пубертетът ми, любовните ми трепети – всичко“, споделя тя.

 


Както винаги се случва, щом говорим за семейство Кардашиян, и този път успехът идва благодарение на многобройни скандали, в които името на Кайли се забърква ежедневно. Нейната „най-слаба страна“, както самата тя описва устните си, се превърна в нейното най-сил- но оръжие и запазена марка, която днес й носи милиони ежемесечно. Малкото момиче започна да привлича вниманието на медиите с уст- ните си, когато беше едва на 16. Всички започнаха да забелязват про- мяна, която не се дължеше нито на пубертета, нито на чудото на грима. Разбира се, става въпрос за козметична интервенция, но всички млади почитателки на Кайли се запалиха по така нареченото вакуум- но уголемяване на устните, което е изключително опасно и неприем- ливо. То роди интернет движението The Kylie Jenner Challenge, което показва ужасяващите резултати на момичетата, които опитват да постигнат вида на устните на Кайли.
Това спечели на семейство Кардашиян изключително голям отзвук от страна на пресата, но външният вид на Кайли не е единственото скандално около нея. Малката госпожица „открадна“ съпруга на една от приятелките на Ким – модела Blac Chyna, a именно рапъра Tyga. За тяхната връзка се заговори покрай сватбата на Ким и Кание, където Tyga присъства със съпругата си. Няколко месеца след това двама- та вече бяха разделени, а скандалът, че непълнолетната Дженър е разбила семейство, което има малък син, вилня из медиите месеци наред. След известно време и двамата признават за връзката си, коя- то носи особено много дивиденти на рапъра, който скорострелно сенастанява на челните места в класациите и на първите страни- ци на изданията. Безоблачна любов в света на известните обаче няма. Връзката между двамата отново става тема номер едно, след като красавицата бива засичана няколко вечери с колегата на приятеля си – A$AP Rocky.

 

Семейството знае точно как да използва всеки скандал, за да до- бави няколко милиона в сметката си. Яхнала вълната на популяр- ността, Кайли е напът да направи империя, започвайки със своя линия екстеншъни за удължаване на коса, колекции за TopShop и Forever 21, колекция обувки и чанти за бранда Steven Madden, ли- ния лакове за нокти. Преди броени дни Кайли пусна на пазара комплект червила Kylie Jenner Lip Kit, който се продаде напълно за… внимание!… 30 секунди!

Разбира се, това не е всичко. Сес- трите създадоха и свои мобилни приложения, с които да споделят с феновете си всичко от своя ли- чен и професионален живот. Тези приложения ще им докарват сред- но по 32 милиона долара приходи на година. Сред най-сваляните приложения веднага се нареди това на Кайли, което изпревари дори апликации като Viber и Whatsapp. Още на първия ден от пускането на апликациите на сестрите те имат над 900 000 сваляния, като приблизително 650 000 от тях са в полза на апликацията на нашата главна героиня – Кайли. Малката Дженър взима огромна преднина пред доскорошната кралица на арменския клан – Ким, която се „радва“ на скромните 9% от общия брой на свалените приложения през първите 24 часа.

 

Очакваме съвсем скоро последователите на Кайли в социалната мрежа Instagram, които в момента са над 45 милиона, да надминат близо 55-те милиона почитатели на Ким. 18-годишната хубавица използва платформата за своя нов проект. Той обаче е доста по- различен от всички останали досега. Не е свързан нито с мода, нито с красота. Става въпрос за социалната кампания I am More Than. Посветена на всички млади хора, които по една или друга причина са обиждани и осъждани заради различния им външен вид, кампанията носи на Кайли позитивите, от които тя толкова много имаше нужда.

 

Въобще вече нямаме съмнение коя е новата звезда на реалити се- мейството, която някак си проби път между истерията около Ким и модните успехи на Кендал и намери своята идентичност. Да, благодарение на пластична хирургия и огромен набор от перу- ки, но можем ли да я виним… все пак нейният свят никак не прилича на нашия…

Свързани теми: известни , тенденция

Регистрирайте се / Влезте

Makeup recommends

Стабилни червила с интензивни нюанси и сатенен финиш

Едни от главните причини да ползваме традиционните матови червила са тяхната стабилност и отличната им пигментация...